hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  اشتغال زايي، يكي از مهم ترين اولويت شيلات است

مدير كل شيلات گلستان در نشست با سرپرست فرمانداري گرگان:

 اشتغال زايي، يكي از مهم ترين اولويت شيلات است

مدير كل شيلات گلستان در نشست با سرپرست فرمانداري شهرستان گرگان گفت: يكي از مهم ترين اولويت هاي شيلات اشتغال زايي و ايجاد مشاغل در حيطه آبزي پروري استان است كه در اين راستا، برنامه هاي متعددي نيز در دست اقدام داريم.
دكتر اسماعيل جباري خاطر نشان كرد: يكي از راههاي كسب درآمد و اشتغال زايي، ايجاد مشاغل خانگي با راه اندازي مزارع خرد پرورش آبزيان است كه از اين راه مي توان با كمترين امكانات، براي تمام اعضاي يك خانواده اشتغال و درآمد ايجاد كرد.
وي با اشاره به ظرفيت روستاهاي استان خاطر نشان كرد: وجود چاههاي آب، زمين مناسب، نيروي كار جوان و ... ظرفيت بسيار خوبي است كه در روستاهاي استان داريم و مي توان از اين بستر به نحو احسن در رشد اشتغال و توليد استان استفاده كرد.
مدير كل شيلات گلستان در خصوص طرح هاي آبزي پروري استان تصريح كرد: توسعه پرورش ماهيان خاوياري، زالو، جلبك، ماهيان تزئيني و ... از جمله طرح هاي اشتغال زا و درآمدزاي شيلات استان است كه در همين راستا با ايجاد شرايط مناسب از جمله پرداخت تسهيلات كم بهره، صدور مجوزات لازم و ... همكاري لازم را با متقاضيان به عمل مي آورد.
دكتر جباري در پايان گفت: شيلات همواره در كنار ساير دستگاهها در مسير اشتغال زايي و رشد توليد استان فعاليتهاي موثري دارد و در سال جاري نيز برنامه هاي متنوعي در بخش هاي مختلف برنامه ريزي شده است.
گفتني است در اين جلسه دكتر اسماعيل نادري سرپرست فرمانداري شهرستان گرگان نيز ضمن قدرداني از تلاش هاي شيلات استان در راستاي ايجاد اشتغال و توليد، بر رفع محروميت زدايي و رشد توليد در استان تاكيد كرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد